Bästa helgen på länge <3

Vilken helg det varit, så otroligt mysig på alla sätt och vis.
Jag älskar min fina familj så otroligt mycket,
den finaste som finns. 💗


Lördagen så åkte vi till Klippan, vi åt fars dag´s middag där i stället för att äta ute, finaste Emelie + sambo kom också så vi åt alla tillsammans mums 😋
 
 
 
 
 
 
 
 
Världens finaste sessa 💗
 
 
 
 
Vi vaknade ganska sent i går morse och Tom ville till
Mc Donald´s för att äta frukost, vi hade nämligen tagit med oss bilen hem i lördags kväll. 
 
 
 
 
Mina två älsklingar 💗
 
 
 
 
Finaste tjejen 💗
 
 
Vi hämtade upp Maria i går för att köra till Dollarstore i Hyllinge innan vi skulle julbaka i Klippan. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi började att baka pepparkakor : ) 
 
 
 
 
Vi bakade lussekatter efter pepparkakorna mums 😋
 
 
Tack för denna eftermiddagen 💗
 
 
I dag har jag bara varit hemma, myst med min fmilj, har bakat lussekatter så otroligt gott 😋
 
 
 
 
 
 
 
 
Christa
2021-11-29 @ 20:03:10

Hej
Fina bilder!
Ni skulle inte vilja bo i Klippan?
Närma till Toms familj!

Svar: Hej ! Tack så mycket <3 Vi letar hus över allt omkring oss i närheten av Klippan, det ska inte vara för långt till Toms familj.
Emma Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0