Fredag i går, umgås, sol ☀️

Åh vilken underbar dag det blev i går igen, äntligen hade vi sol ☀️ man kunde vara ute och njuta, på förmiddagen höll jag på lite hemma, satt ute lite innan duschen och sen påbörjade jag middagen för mig och älskling för en gångs skull så lagade jag middagen hihi annars är det faktiskt Tom som lagar middagen i detta hushållet. 😋 🍽 

Efter vi ätit så hade jag dejt med min vän och hennes son, vi gick till Jysk tillsammans, tittade där, pratade, mös och bara var sig själv, efter vi varit på Jysk så hamnade vi på conditoriet och fikade tillsammans, vi satt till och med utomhus och fikade, efter vi gjort det så gick vi till en jätte fin lekplats, så kunde M leka där och man märkte på honom att han trivdes på lekplatsen. 

(null)

Jag är väldigt glad för plast blommor, jag tycker det är otroligt fint faktiskt. 

(null)

Här satt vi ett bra tag och bara njöt i ☀️ när vi fikade ute. Tack min fina vän L för fikan 😋 

(null)

Så klart blev det en selfie på mig själv hihi 😛 

(null)

Jag tycker denna blomsteraffären är så otroligt fin, de har så fina blommor och vissa blommor har man inte ens sett förr. 

(null)

Jag hittade 2 st olika blommor i går som jag funderar att köpa faktiskt och plantera i någon kruka så vi kan ha de på balkongen. 

(null)

Fina M.. vi tog fart på honom så han gungade väldigt högt, riktigt fin lekplats där kommer jag nog hänga en del sen när våran E är större. Ser framemot massa att vara mamma ledig, längtan blir större och större för varje dag, och bara vetskapen att man alltid ska vara hemma, vara mamma, vara matte, vara fru det får mig att må bra, får mig att orka med vardagen, kärleken till min man den är enorm, hur han tänker 🧐 framtid för honom och mig.

Väl hemma igen efter våran träff så gick jag, älskling och Hardy till Ica snabbt skulle hämta ut skor, älsklingen fick ett par adidas och jag fick ett par Nike i rosa perfekt nu till våren och sommaren. 

(null)

(null)

(null)


Jätte nöjd med mina nya skor, kommer bli en riktigt favorit för mig ❤️

Jag hoppas ni alla hade en fin fredag, för jag hade en toppen fredag, omringad av massa kärlek ❤️❤️
Lena
2021-04-17 @ 23:21:22

Hej Emma!Detta väder gör att man mår bra när solen tittar fram🌞 trivs du bra där ni bor nu? jättefina skorna var Ha en fortsatt skön helg😍//Lena

Svar: Hej Lena ❤️
Jag älskar här vi bor, trivs så otroligt bra, bästa jag gjort någonsin att flytta från Höganäs, kommit därifrån ❤️
Ha en fin söndag kväll.
Emma Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0