Svar på frågor : )

När ska du lägga ut gravidbilder?
SVAR : Jag har lagt ut en bild i dag, men lägger upp en här med. 
 
 
 
 
 
Kommer ni att berätta vilket kön barnet har?
SVAR :  Ja vi kommer berätta vilket kön vårt barn är, min fina Tom kommer aldrig kunna vara tyst om det hihi 
 

Ska Tom vara med på förlossningen? ( om det går och om han får då det pågår en pandemi)
SVAR : Ja självklart ska Tom vara med på förlossningen om han kommer få det när det väl är dags.
 

Har du någon kontakt med din familj och är de inte nyfikna och intresserade av att du är med barn?
SVAR :  Nej, jag har ingen kontakt med Susanne, Lasse och Rasmus mera, de finns inte längre för mig. Jag vet att Lasse sett det på facebook när vi lade upp att vi hade plussat. 
 

Har du några nya vänner att umgås med?
SVAR : Jag har inga vänner jag umgås med här vi bor, då vi inte vet riktigt vart vi ska bo någonstans det är inte bestämt ännu. 
Anonym
2020-12-01 @ 20:28:57

Vad sa Brooklyn när du berättade att han ska bli storebror?

Svar: Han är inte intresserad av det tyvärr
Emma Andersson

Anonym
2020-12-02 @ 12:02:12

Men hur tänker du kring din framtid? Ska du typ börja om från början med ny familj och nytt barn?!
Hur går det ?

Svar: svarat i inlägg
Emma Andersson

Bella
2020-12-02 @ 13:31:06

Tråkigt att läsa att du inte har några vänninor, hur kan det komma sig att inga vänner finns kvar Cissi sida?
Hur tänker du om det skulle hända att du och tom delar på er?
Hur orkar man då? Utan vänner eller familj?
Ta hand om er, utan andra människor omkring er är det ännu mer viktigt att ni tar hand om varandra.

Svar: svarat i inlägg
Emma Andersson

Pernilla
2020-12-02 @ 21:36:55

Kul att magen växer och att bebisen mår bra. Kan du inte uppdatera oftare med fler inlägg? Så kul att komma in på din blogg och mötas av nya inlägg❤️

Svar: Jag har tappat motivation till att blogga, då jag inte mår bra alls i denna graviditeten, men hoppas finna den igen : ) <3
Emma Andersson

Pernilla
2020-12-03 @ 08:00:14

Kul att magen växer och att bebisen mår bra. Kan du inte uppdatera oftare med fler inlägg? Så kul att komma in på din blogg och mötas av nya inlägg❤️

Svar: Jag kommer uppdatera lovar ❤️
Emma Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

Välkommen till min blogg!

RSS 2.0