Finally friday 🌾💖

Äntligen fredag, som jag alltid sagt innan sĂ„ Ă€lskar jag fredagar oavsett om jag jobbar eller Ă€r ledig, finns inget bĂ€ttre, i dag sĂ„ jobbar jag 07.00-13.00 i stĂ€llet för i kvĂ€ll, en arbetskollega ville byta sĂ„ jag byter gĂ€rna, jag tycker inte om att jobba kvĂ€ll sĂ„ mycket sĂ„ passade mig perfekt 🌾

(null)

Jag önskar alla en underbar fredag 🌾💖

I gĂ„r var ju jag och Ă€lsklingen pĂ„ en dejt mitt i veckan nĂ€r vi Ă€r barnlediga, jag hade överraskat med bio biljetter till Lejonkungen, sĂ„ mysigt bara han och jag, jag Ă€r vĂ€ldigt noga med att vĂ„rda kĂ€rleken !!! 

(null)

Jag gjorde lite lockar i hĂ„ret och insĂ„g jag kommer kunna göra detta till bröllopet. 

(null)

NĂ€r detta dyker upp pĂ„ sin klocka sĂ„ fint 💗

(null)

(null)

TĂ€nk han dĂ€r ↗ ska jag spendera mitt liv tillsammans med, han som gör mig knĂ€svag bara genom att finnas. 

(null)

Finns ingen Ă„ngerrĂ€tt va ? Haha 😂😂😂

Jag önskar alla en trevlig fredag och var rĂ€dda om er alla 💖💖💖
Alexandra
2019-08-23 @ 07:42:53

Hur var filmen? đŸ„°

Svar: Vi tyckte om den, viktigaste o mysigaste var sÀllskapet : )
Emma Andersson




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emma Andersson

VĂ€lkommen till min blogg!

RSS 2.0